Co oferuje nam Europa

Co oferuje nam Europa

Mogą one również być zdefiniowane w inny sposób, krajowych i międzynarodowych instytucji branży. Francji, na przykład, ma tendencję do klasyfikowania dostawczych jak te poniżej 5000 kg (11,023lb) DMC w statystykach opracowanych przez Comité des Constructeurs Francais d’Automobiles (CCFA). Ta sama definicja jest używana w niektórych statystyk zebranych przez OICA produkcji (Organisation Internationale des Constructeurs d’Automobiles). Niestety, OICA nie jest spójne, a niektóre dane dostawczych rekordowe jak te poniżej 6 ton (6,096kg) DMC.

Podczas całej UE kategorie licencyjne oferują dość jasną definicję LCV, obecne kategorie licencyjne dla pojazdów zostało wszczęte w 1997 roku i wiele państw członkowskich nadal pozwalają kierowców licencjonowanych przed tą datą do prowadzenia pojazdów cięższych kategoriach wagowych (praw nabytych) , W związku z tym, będzie jeszcze wiele lat przed całym samochodzie posiadacze licencji są ograniczone od prowadzenia pojazdów użytkowych bez podejmowania dodatkowych egzaminów. To wciąż wpływa na zachowanie pojazdu-nabywczej w tych krajach i jest prawdopodobne, aby to zrobić przez jakiś czas.

Generalnie, w USA ma bardziej liberalne podejście do posiadaczy licencji samochodu. W wielu stanach USA, posiadaczy licencji kategorii C – licencja posiadaniu wielu kierowców – umożliwienie im prowadzenia pojazdów do 26,000lb (11 ,793kg) DMC. Istnieje pewien stopień zmienności, State do Państwa, ale ogólnie jest to powszechnie uzgodnionego limitu. Nic więc dziwnego, ciężarowe furgony nas może być cięższy niż nasz narzuconego limitu 3500 kg DMC, więc ten raport wywiera pewną elastyczność w definicji w kontaktach z USA. Sektory takie jak niskie kabiny do przodu (LCF) na rynku w USA może być postrzegane w tym samym świetle jak LCV sektora w innych częściach świata.
Artykuł dzięki: