W co inwestuje UE

W co inwestuje UE

NAFTA może również świadczyć rosnące zainteresowanie dostawczych z silnikami wysokoprężnymi. Niedawno odnowione wymagania CAFE uczyni silników dużej Benzyna Pojemność trudny skok legislacyjny, i po prostu-auto chodzi o wzrost oleju napędowego jako o wiele większe znaczenie niż w przypadku paliw alternatywnych w okresie obowiązywania niniejszego raportu. Może to służyć interesom japońskich producentów OEM – już zaliczalne siłę w Ameryce Północnej – i może spowodować rdzennych OEM do gry w dogonić.

Kluczowe trendy: 4. Wzrost Chin do powolny, ale jego – i Indii – eksport rośnie

Widoki just-auto jest z rynków wschodzących są być może niemodne. Uważamy, że chiński rynek z pewnym niepokojem; Z jednej strony, IP oraz kwestie podatkowe sprawiają, Chiny trudnym miejscem do prowadzenia działalności gospodarczej. Z drugiej strony, wydaje się mało prawdopodobne, że poziom wzrostu świadkiem datę można utrzymać na dłuższą metę. Wydaje się, że rynek indyjski się dalej rozwijać, niż w Chinach i możemy spodziewać się rozwoju globalnego gracza – w Tata – przez cały okres niniejszego raportu. Zarówno Chiny i Indie oferują sektor pojazdów krajowych i uważamy to eksportowy napędzany podejście z obu rynkach jako bezpieczny zakład. Ameryka Łacińska jest opracowanie regionalnej samowystarczalności pod względem produkcji pojazdu, napędzany częściowo przez długoterminowych inwestycji ze strony europejskich producentów OEM. Jest to tendencja, że ??możemy spodziewać się na stałym poziomie, chociaż pozyskiwanie komponentów LCV z Mercosur w ramach Europejskiego OEM wydaje się zupełnie logiczne posunięcie.

Kluczowe trendy 5: Jakość lokalnych dostaw paliw może być kluczem do sukcesu rynków wschodzących OEM ‚

Być może kluczem do rozwoju rynków wschodzących jest dostępność zapasem paliwa wysokiej jakości.
Artykuł dzięki: blog modowy