Budzet UE

Budzet UE

Obraz i nawet mitologii transportu drogowego jest nierozerwalnie związana z największych i najcięższych pojazdów na drodze – nie dziwi, biorąc pod uwagę ich wielkość i widoczność w stosunku do innych pojazdów. Ale pod względem produkcji i sprzedaży, duże samochody dostawcze (CVS) są znacznie liczniejsze od mniejszych pojazdów, a co za tym idzie, ich znaczenie gospodarcze dla globalnego przemysłu samochodowego nie jest tak wielka, jak to jest w przypadku mniejszych pojazdów. John Kendall wygląda na lekki samochód dostawczy (LCV) sektory.

Te mniejsze pojazdy znane są przez szereg nazwisk – dostawcze, ciężarowe furgony i lekkich pojazdów użytkowych (dostawczych) , wyłowić kilka.

Samo w sobie, to powoduje problem na początek. LCV oznacza różne rzeczy w różnych częściach świata, ponieważ nie zgodził się globalna definicja wielkości lub wagi. Skupiamy się na pojazdach o masie ciała mniejszej niż 3,500kg (7,716lb) DMC (masa całkowita pojazdu), luźne definicji przyjętej w Unii Europejskiej. Pod względem UE, te pojazdy są zdefiniowane jako kategoria licencja B, zgodnie z dyrektywą 91/439 / EWG, Artykuł 3. just-auto przyjmuje tę wagę, ponieważ będzie obejmować większość typów pojazdów uznanych za dostawczych na całym świecie.

rodzaje nadwozia obejmują microvans, dostawczych samochodów pochodzących z (CDVs), które są skutecznie samochody osobowe konwertowane do przewozu lekkich ładunków, dostawczych specjalnie zbudowany, podwozie oraz podwójne kabiny warianty tych, zaprojektowane, aby pomieścić różne rodzaje nadwozia, takie jak skrzynia, wywrotka transporter samochodowy i dostawczy, a także pickup.

Jak zostało to wskazane, dostawczych są w zakresie, określone wymaganiami praw jazdy krajowej. W całej Unii Europejskiej, na przykład, limit 3500 kg DMC jest maksymalna masa pojazdu, że nowe sterowniki są dopuszczonym do jazdy.

Artykuł dzięki: https://motoperfekt.pl/